V budovách pobočiek Sociálnej poisťovne sa objavili schránky s anketovými lístkami. Prostredníctvom nich môžu poistenci a všetci návštevníci pobočky ohodnotiť prístup zamestnancov Sociálnej poisťovne.
Taktiež sa môžu vyjadriť k času strávenému v pobočke, prezentovať svoju spokojnosť, prípadne nespokojnosť s vybavením alebo napísať námety a postrehy na zlepšenie práce poisťovne.
Možnosť vyjadriť názor majú občania aj prostredníctvom webovej stránky www.socpoist.sk, kde Sociálna poisťovňa pripravila elektronický dotazník spokojnosti. Občan ho môže kedykoľvek vyplniť a jednoducho odoslať.
“Všetkými podnetmi sa Sociálna poisťovňa bude zaoberať. Každý z nich môže prispieť ku skvalitneniu služieb, ktoré poisťovňa poskytuje občanom,” uviedol Peter Višváder, hovorca Sociálnej poisťovne.
Zdroj: TASR
Foto: fotolia.com